Positiivne ja negatiivne näide kasutatavusest veebis: eMta ja Swedbank näidel
Tahan oma artiklis näidata üks positiivne veebilehe kasutavuse ja üks negatiivne. Üks näide on eMta ja teine Swedbankist.
Räägime eMtast. Arvan, et otsus panna "Tuludeklaratisiooni esitamine" blokk koos nuppuga esita kohe pärast logimist oli õige mõtte. Kuna iga aasta tavalised inimesed kellele on vaja kiiresti teha tuludeklaratsioon ei taha leida see kuhugi menuus. Mis on tegelikult eMtas võib võtta palju aega et arusaada, mis menu alla asub "Tuludeklaratisiooni esitamine"
Teine näide on negattivne kasutatavus veebis. Antud näide on Swedbankist. Oletame, et kasutajal on olemas investeerimis konto ja kasutaja tahab leida erinevad investerengute rapordid. Menuus investererimise all on olemas nupp "Investeeringute rapordid", aga kohe ei saa mingi konkretse raportile mina, kuna tegelikult investor kasutab need väga tihti, siis minu arvates parem need panna võib olla kohe portfolios.
Ok, me leidsime selle nuppu, aga siin on olemas disaini erinevus. Nagu pildis on näha.
Comments
Post a Comment