Teistmoodi IT: Dot - nutikellad vaegnägijate jaoks ja tesised põnevad lahendused Braille tekstiga.

 Minu jaoks oli huvtav leida niisugune põnev IT lahendus nagu Dot nutikellad, mis on tehtu vaegnägiteja või pime inimeste jaoks. Minu arvates see on unikaalne lahendus, mis teeb kättesadevaks inimesele kes näevad halvasti või ei näe üldse nutikella kasutamise võimaluse.

Dot nutikellad.

Sellised kellad põhimõteliselt töötavad nii, et kella kuvaaris on mitte tekst vaid Braille. See on väga tegnoloogiline lahendus. Minu arvates inseneerid kulusid palju aega, et niisuguse väike karbis panna mehanikat mis võimaldab Braille teksti kujutama.

Kui külastada https://www.dotincorp.com/ siis kaupluses on võimalik leida rohkem erinevad seaded mis kuvavad Braille moodi. 

Teine väga huvitav ja minu arvates vajalik seade mis pakkub sama firma on Dot Pad.


Video näha kuidase see seade töötab. Minu arvates see on väga vajalik inimesele kes üldse ei näe.

Kokkuvõtteks tahan öelda, et hea et meil on olemas niisugused lahendused, mis võimaldavad inimesele silmade puudusega kasutada arvutit ja interneti. Selle lahenduse tõttu on võimalik teha nii, et interneti ja arvuti kasutamine on ka kättesaadav inimesele puudutesega ning need inimesed võivad interneti kasutada suhlemise ja õpimise jaoks.

Comments

Popular posts from this blog

Facebook ja teised sotsialvõrgud söövad sinu privaatsus. Privaatne sotsialvõrgustik võib lahendada seda.

IT-turvarisk:Social engineering

Kuidas eristada "proffi" sama eriala "käsitöölisest"?